Dažniausiai kylantys klausimai susiję su prekių
Apmokėjimas ir gražinimas
Populiariausias metodas – saugus apmokėjimas naudojantis elektronine bankininkyste arba banko kortele.
Kiekvienam neišpakuotam, nenaudotam ar dėl broko neveikiančiam žaislui galioja 30 dienų grąžinimo garantija.
Atsiųskite brokuotą žaislą mums, o mes padengsime visas su siuntimu susijusias išlaidas. Susisiekite el. paštu labas@monti.lt ir gaukite kodą siuntos gražinimui.
Jei žaislas neveikia arba nežinote kaip jį naudoti, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo konsultantais el paštu labas@monti.lt, jie jums padės visais aktualiais klausimais.
Dažniausiai kylantys klausimai susiję su
Siuntimas ir pristatymas
Jei užsakymą bei mokėjimą atlikote darbo dienomis iki 14 val., jūsų prekes išsiųsime tą pačią dieną. Kitu atveju prekės bus išsiųstos artimiausią darbo dieną.
Jei jūsų užsakymo suma viršija 50€, siuntimas NEMOKAMAS. Jei suma mažesnė, tuomet visus galimus pristatymo variantus rasite apmokėjimo puslapyje
Mūsų partneriai Omniva, LP express, DPD arba užsakymą galite atsiimti sandėlyje adresu: Savanorių pr. 176e, Vilnius.
Gavus apmokėjimą, el. paštu atsiųsime patvirtinimą apie užsakymo paruošimą.